-
Service & Garantie
voorwaarden...We hebben jarenlange ervaring in kleine en middelgrote klussen en gaan altijd
voor kwaliteit. Wij zijn pas tevreden als u dat ook bent!
SERVICE & GARANTIE...
Wij zijn er voor u!
Onze Service en Garantievoorwaarden; FiX’iT Klusservice gaat altijd voor kwaliteit. We hebben jarenlange ervaring in kleine en middelgrote klussen en hebben onze sporen verdiend met kwalitatief goed uitgevoerde klussen. FiX’iT Klusservice mag zich daarom erkend klussenbedrijf noemen. Tenslotte hebben we met onze collega’s een naam hoog te houden. Bovendien willen we ons nadrukkelijk onderscheiden van andere klusbedrijven die de branche een slechte naam bezorgen. De vaak schrijnende verhalen van gedupeerde klanten zijn ons een doorn in het oog. Juist daarom geeft FiX’iT Klusservice deze unieke waterdichte garantie. De uitvoeringsvoorwaarden met de nakomingsgarantie zijn opgesteld in overleg met Consumentenbond en Vereniging Eigen Huis. Zo ben je verzekerd van een betrouwbaar en kwalitatief goed klusbedrijf.
Kwaliteitscontrole
FiX’iT Klusservice werkt steekproefsgewijs met klus-evaluatieformulieren. Alle bevindingen van klanten worden vertrouwelijk behandeld en verwerkt in een klantentevredenheidsrapportage. Waar nodig wordt in overleg met ons uiteraard direct actie ondernomen. Daarnaast vindt er regelmatig met elke Vakman een bespreking plaats aan de hand van de klantentevredenheidsrapportages.
Garantieregeling
Op elke klus die door FiX’iT Klusservice wordt uitgevoerd, heb je een 7 dagen niet goed geld terug garantie en 12 maanden garantie op de werkzaamheden. Gebreken die zich binnen 14 dagen na oplevering voordoen worden kosteloos verholpen. Tenzij we kunnen aantonen dat de oorzaak van de problemen niet aan ons werk te wijten is. Bij gebreken gemeld na 14 dagen wordt eenmalig € 85,- in rekening gebracht. Informeer naar de mogelijkheden zodra we bij je langskomen voor een klusofferte.
Geschillenregeling
Heb je onverhoopt een geschil met FiX’iT Klusservice en kom je daar in onderling overleg niet uit? Dan dien je je klacht binnen twaalf maanden voor te leggen aan de onafhankelijke Geschillencommissie. Deze commissie zal zich in je klacht verdiepen en een bindend advies uitbrengen. FiX’iT Klusservice is altijd verplicht dit advies op te volgen.
Tevredenheidsgarantie
Wij streven altijd naar perfectie voor onze klanten en we willen de beste kwaliteit bieden en richten ons op bereikbaarheid, betrouwbaarheid, deskundigheid en transparantie. Bij ons hoef je je geen zorgen te maken over kosten achteraf addertjes onder het gras. Wij staan volledig achter de diensten en producten en bieden daarom 7 dagen lang: ‘Niet tevreden, Geld terug’ garantie! Wij gaan voor een 100% tevreden klant.
Garantie op materialen
Op materialen die zijn aangekocht door de klant met het verzoek deze te monteren kan geen garantie worden geclaimd of kan FiX’iT Klusservice niet aansprakelijk worden gesteld. Ook bij specifieke materialen die in opdracht van de klant door FiX’iT aangekocht moeten worden, ligt de aansprakelijkheid van het product en de kwaliteit daarvan ten aller tijde bij de klant.
ONZE KLANTEN VERTELLEN...
Wat zeggen onze klanten over ons.
Jack is een fijne vent om mee te werken. Heldere communicatie, komt zijn afspraken na. En de klus is piekfijn uitgevoerd. Er was een lekkage geweest in onze wasruimte. Vloer en muur heeft ie gerepareerd, wandtegels geplaatst, vloer geëgaliseerd en nieuwe pvc-vloer gelegd. We zijn tevreden. Ga gerust in zee met Jack/FiXiT.